A K C I E

Odstúpenie od zmluvy

Prosím vo vlastnom záujme sledujte svoju zásielku. Časté problémy sú pri doručovaní zásielky ako list. Nedoručí sa nám sprievodný lístok, stratí sa tovar po ceste a podobne.

Za doručenie zodpovedá doručovateľ, nie naša spoločnosť. Ak nevieme o tom že máme na pošte zásielku, tak ju logicky ani nemôžeme vyzdvihnúť.

Odporúčame v deň zaslania zásielky odoslať mailom o tom informáciu, alebo mailom odstúpenie od zmluvy. 

Ďakujeme.

 

 

Odstúpenie od zmluvy -  FORMULÁR NA STIAHNUTIE 

 

4. Odstúpenie od zmluvy

 

4.1.Spotrebiteľ má právo odstúpiť od uzatvorenej zmluvy podľa zákona č. 108/2024, §20, bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

4.2.Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne na adrese sídla obchodníka uvedenej vyššie, e-mailom na adrese [email protected] alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Spotrebiteľ je na odstúpenie od zmluvy oprávnený použiť formulár uvedený na našej stránke https://www.midana.sk/odstupenie-od-zmluvy

 Odstúpenie od zmluvy - FORMULÁR NA STIAHNUTIE 

 

V prípade, že spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar spoločnosti Jaran s.r.o., a to  zaslaním na korešpondenčnú adresu - bod 4.7. a to do 14 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil, najneskôr však odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy obchodníkovi. 

Tovar musí byť zaslaný alebo odovzdaný spoločnosti Jaran s.r.o.  s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, odporúčame zasielať v pôvodnom obale. Tovar sa vráti tak, aby nebola zásielka označená ako poškodená, za zabalenie a prepravu je zodpovedný spotrebiteľ, v  opačnom prípade nebude zásielka prevzatá.

4.3. Spotrebiteľ má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru. Riadi sa pravidlami uvedenými v bode 3.1. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Napríklad neprimeraným skúšaním tovaru dlhšiu dobu ako je primerané, kedy sa zmenili jeho vlastnosti tak, že už sa nemôže uvádzať na trhu ako nepoužitý tovar a jedná sa teda už o tovar používaný. Poškodenie tovaru samotného bude obchodníkom akceptované výhradne v rozsahu, v akom mu pri primeranom odskúšaní tovaru v zmysle tohto ustanovenia týchto Obchodných podmienok nebolo možné zabrániť, t.j. ktoré nepresahuje rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

4.4. Spoločnosť Jaran s.r.o. sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý spotrebiteľom pri platbe za tovar, prednostne však bankovým prevodom na účet spotrebiteľa, pokiaľ sa spotrebiteľ s obchodníkom nedohodnú inak. Bez ohľadu na uvedené, cenu a ďalšie náklady nie je obchodník povinný spotrebiteľovi vrátiť skôr, ako spotrebiteľ nepreukáže vrátenie tovaru. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však obchodník spotrebiteľovi  hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný obchodníkom (táto skutočnosť je zjavne uvedená pri type dopravy s najnižšou cenou), bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil spotrebiteľ.

4.5.Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa , zhotoveného podľa osobitých požiadaviek spotrebiteľa alebo produktu , ktorý  vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

4.6.Obchodník si vyhradzuje právo zrušenia objednávky ak zistil, že tovar bol v čase uzatvorenia zmluvy predaný inému spotrebiteľovi, alebo ho nie je možné predať ako nepoškodený alebo nepoužitý tovar. Obchodník si vyhradzuje právo nedodávať tovar spotrebiteľovi, ktorý svojím počínaním hrubo porušil obchodné podmienky, napríklad - nepreberá zaslaný tovar a  zároveň nereaguje na upozornenia zaslané mailom, alebo SMS, alebo odmieta komunikovať telefonicky o uzatvorenej zmluve na diaľku a tým porušuje uzatvorenú zmluvu tým že nie je možné zmluvy plniť bez komplikácií, vrátil iný tovar ktorý nebol predmetom zmluvy, alebo bez preukázaných dôkazov poškodil meno spoločnosti,  šíril nepravdivé a nepreukázané informácie vzťahujúce sa na spoločnosť Jaran s.r.o.

4.7 Adresa pre zaslanie vráteného tovaru:​   

MIDANA.SK (JARAN s.r.o.), Stavbárska 27,  Prešov 080 01,  Slovensko

 

Niektoré možnosti zaslania:

1. Slovenská pošta: MIDANA.SK (JARAN s.r.o.) , Stavbárska 27, 080 01 Prešov

​​​​​​[email protected] ,  tel: +421 908 739 176

2. Packeta:  MIDANA.SK (JARAN s.r.o.) , Stavbárska 27, 080 01 Prešov

​​​​​​[email protected] ,  tel: +421 908 739 176

3.Packeta - spätná zásielka:  ID - vyžiadajte si mailom

- ide o použitie služby spätná zásielka na pobočkách packeta, kedy sa použije pri zasielaní bežná cena za dopravu z našej ponuky (typ - packeta/SR/bez dobierky, do 5kg),

ktorá Vám bude odúčtovaná pri ukončení objednávok, pri použití tejto služby automaticky súhlasíte s týmto odúčtovaním

MIDANA.SK (JARAN s.r.o.) , Stavbárska 27, 080 01 Prešov

​​​​​​[email protected] ,  tel: +421 908 739 176

 

Poz. - pri výmene nevyužívajte systém Packeta - spätná zásielka kôli skomplikovaniu vyúčtovania a nutnosti

účtovať dopravu (až 3x a viac- zaslanie, vrátenie, znovuodoslanie)